CİNSEL ALETLER

27 Mart 2024 Çarşamba

20.5 cm Boy 4.5 cm Çap Vantuzlu Taşaklı Realistik Koyu Siyah Afrikalı Penisi C-7764S

 

20.5 cm Boy 4.5 cm Çap Vantuzlu Taşaklı Realistik Koyu Siyah Afrikalı Penisi C-7764S

Bu koyu siyah afrikalı penis, gerçek bir erkek penisi gibi görünüm ve his sunar. Her detayı dikkatlice tasarlanmış olan bu vantuzlu dildo, 20.5 cm uzunluğunda ve 4.5 cm çapındadır, böylece maksimum zevk ve doyum sağlar.

Ürün İçin Bizimle İletişime Geçin:
🕻 Telefon Canlı Destek: 0552 853 68 90
✆ Whatsapp Canlı Destek: 05528536890
🕊 Twitter Canlı Destek : @harikamoda

Gerçekçi Zenci Dildo

Gerçek ten dokusu hissiyatıyla dokunun ve kalın damarlı gövdeyi hissedin. Bu dildo, anal veya vajinal oyuncak olarak kullanılabilir ve taşaklı yapısıyla gerçek bir deneyim sunar.

Güçlü Vantuz ve Kullanım Çeşitliliği

Güçlü vantuzu sayesinde, farklı pozisyonlarda eller serbest zevkler yaşayabilirsiniz. Ayrıca, belden bağlama kemerleriyle de kullanılabilir, böylece partnerinizle eğlenceli ve heyecan dolu anlar geçirebilirsiniz.

Özellikler:

  • Gerçekçi Boyutlar: 20.5 cm uzunluk ve 4.5 cm çap, gerçek bir penis hissiyatı sunar.
  • Doğal Görünüm: Gerçek siyah ten rengi ve detaylı damar yapısıyla gerçekçi bir görünüm sağlar.
  • Çeşitli Kullanım: Anal veya vajinal olarak kullanılabilir, taşaklı yapısıyla gerçek bir deneyim sunar.
  • Güçlü Vantuz: Güçlü vantuz tabanı sayesinde eller serbest kullanım imkanı sunar.
  • Belden Bağlama İmkanı: Belden bağlama kemerleriyle de kullanılabilir, partnerinizle eğlenceli anlar yaşayabilirsiniz.

Bu koyu siyah afrikalı penisle, cinsel hayatınıza yeni bir heyecan katın ve gerçek bir zenci erkekle doyumsuz bir deneyim yaşayın!


20 cm Zenci Penisi
20 cm penis20 cm dildo20 cm realistik penis20 cm vibratör20 cm yarrak20 cm sik20 cm zenci dildo20 cm zenci penisi20 cm zenci vibratör20 cm zenci yarrağı20 cm zenci siki20 santim penis20 santim dildo20 santim realistik penis20 santim vibratör20 santim yarrak20 santim sik20 santim zenci dildo20 santim zenci penisi20 santim zenci vibratör20 santim zenci yarrağı20 santim zenci sikibüyük peniskalın penisiri penisbüyük zenci sikibüyük zenci yarağıdev zenci yarağıdevasa zenci penisikocaman zenci sikidev yarrak,

21 cm Zenci Penisi
21 cm penis21 cm dildo21 cm realistik penis21 cm vibratör21 cm yarrak21 cm sik21 cm zenci dildo21 cm zenci penisi21 cm zenci vibratör21 cm zenci yarrağı21 cm zenci siki21 santim penis21 santim dildo21 santim realistik penis21 santim vibratör21 santim yarrak21 santim sik21 santim zenci dildo21 santim zenci penisi21 santim zenci vibratör21 santim zenci yarrağı21 santim zenci siki,

Dildo - Zenci
Etiketler: zenci penisizenci dildozenci vibratörzenci yarağızenci yarakzenci sikisiyah penissiyah dildosiyah vibratörblack dicksiyah siksiyah yarrakkara peniskara dildokara vibratörkara yaraksiyahi penissiyahi dildosiyahi yarrakrealistik zenci yarağırealistik zenci sikirealistik zenci penisirealistik zenci dildorealistik zenci vibratörgerçekçi zenci yarağıgerçekçi zenci sikigerçekçi zenci penisigerçekçi zenci dildogerçekçi zenci vibratör,

Dildo - Zenci - Taşşaklı
Etiketler: taşşaklı zenci penisitaşşaklı zenci dildotaşşaklı zenci vibratörtaşşaklı zenci yarağıtaşşaklı zenci yaraktaşşaklı zenci sikitestisli zenci penisitestisli zenci dildotestisli zenci vibratörtestisli zenci yarağıtestisli zenci yaraktestisli zenci sikiyumurtalıklı zenci penisiyumurtalıklı zenci dildoyumurtalıklı zenci vibratöryumurtalıklı zenci yarağıyumurtalıklı zenci yarakyumurtalıklı zenci sikitaşaklı siyah penistaşaklı siyah dildotaşaklı siyah vibratörtaşaklı black dicktaşaklı siyah siktaşaklı siyah yarraktaşaklı kara penistaşaklı kara dildo,

Dildo - Zenci - Vantuzlu
Etiketler: vantuzlu zenci penisivantuzlu zenci dildovantuzlu black dildoyapışkanlı zenci penisiyapışan zenci dildovakumlu zenci dildovakumlu zenci penisivantuzlu siyah penisvantuzlu siyah dildoyapışkanlı siyah penisyapışan siyah dildovakumlu siyah dildovakumlu siyah penisvakumlu black penisvakumlu black dildovantuzlu siyahi dildovantuzlu siyahi penis,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

20.5 cm Boy 4.5 cm Çap Vantuzlu Taşaklı Realistik Koyu Siyah Afrikalı Penisi C-7764S

  20.5 cm Boy 4.5 cm Çap Vantuzlu Taşaklı Realistik Koyu Siyah Afrikalı Penisi C-7764S Bu koyu siyah afrikalı penis, gerçek bir erkek penisi...